Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Θα το ανοίγω το πρωί πριν ξεκινησω την μερα τυχαία για ένα παραμύθι που θα μου γλυκάνει την ψυχή λέει η Πεγκυ..

Μολις τελειωσα την πρώτη μου αναγνωση στα παραμύθια της αγάπης και της ελπίδας και λέω πρωτή γιατι είμαι σίγουρη ότι αυτό το βιβλίο δεν θα το αφησω στην βιβλιοθήκη. Θα το ανοίγω το πρωί πριν ξεκινησω την μερα τυχαία για ένα παραμύθι που θα μου γλυκάνει την ψυχή, θα το ανοίγω καποια στιγμή ανύποπτα για να ξεκουραστώ και σίγουρα θα το ανοίγω με τους γιούς μου κάθε βραδυ όταν επίμονα μου ζητάνε πριν μας πάρει ο ύπνος να πούμε ένα παραμύθι. Όλα τα παραμύθια είχαν κάτι να μου πουν, είναι αλήθεια . Άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο. Ισως και μια φράση μόνο να περικλείει σκέψεις και συναισθήματα μιας ζωής. Λόγια που θα ήθελα να πω αλλά δεν πρόλαβα . Ίσως γιατί φοβήθηκα, ίσως γιατί κάποιος έφυγε νωρίς, ισως......Και όπως λέει ο τίτλος ενός παραμυθιού σου Λουκία , όταν χάνεις κάτι βρίσκεις κάτι άλλο ,εγώ στην κατάλληλη στιγμή βρήκα αυτό που χρειαζόμουν. Τα παραμύθια σου. Σε ευχαριστώ!!!\Υ.Γ Και επειδή λιγες μέρες πριν είχα αμφισβητήσει ότι υπάρχει εύφορος έρωτας ζητώ ταπεινά συγγνώμη . Έχεις δίκιο ,υπάρχει. Μπορεί να διαρκεί λίγο όμως υπάρχει....
Πεγκυ Karagianni 23 November at 19:15

Δεν υπάρχουν σχόλια: